Call Now!

Opening Hours

09:00-17:00

+48 733 99 89 79

DIETETYKA SPORTOWA

W PROMOCYJNEJ CENIE

397zł

DO KOŃCA PROMOCJI:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

997zł

Premiera kursu:

27.06.2024 r. godz. 19:00

ZAPISZ SIĘ

KURS ONLINE

Dostęp przez 36 miesięcy

OBSZERNY MATERIAŁ

Ponad 6h nauki!

Image

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30dni : 397zł

TEORIA + CASE STUDY

Dowiedz się wszystkiego co potrzebne, by układać jadłospisy dla osób aktywnych fizycznie!

Nauczymy Cię dietetyki w sportowym wydaniu. Raz, a dobrze!

Układaj skuteczne plany żywieniowe. Obliczaj zapotrzebowanie. Dobieraj makroskładniki i suplementy mądrze!

DIETETYKA SPORTOWA W GSA

Ponad 6h nauki

Imienny certyfikat

Teoria + case study

IconIconIcon
JESTEŚ W DOBRYM MIEJSCU

Szkolenie z dietetyki sportowej w GSA to najlepsze i najbardziej obszerne szkolenie online w Polsce. Udostępnimy Ci platformę do e-learningu, a na niej materiały pisane, video i kilka gratisów. To wszystko może być Twoje. Nieważne, czy zrealizowałeś już szkolenia z dietetyki, czy masz je dopiero przed sobą. Program szkolenia jest bardzo obszerny i dopasowany do najnowszych trendów i badań. Osoby zaczynające przygodę z dietetyką sportową otrzymają solidne podstawy. Osoby na wyższym poziomie zaawansowania usystematyzują i mocno rozwiną posiadaną wiedzę o nowinki ze świata dietetyki i kilka ciekawych trików dietetycznych. Pochylimy się m. in. nad doborem poszczególnych składników pokarmowych, by unikać monotonii na talerzu, przeciwdziałać podjadaniu oraz mnóstwo innych kwestii niezwykle istotnych dla dietetyki.

DIETETYKA SPORTOWA - DLA KOGO?

Masz już swoich podopiecznych i chciałbyś zacząć rozpisywać im dobre plany dietetyczne, ale brakuje Ci pewności? A może dostarczasz już diety, ale czujesz, że mógłbyś robić to jeszcze lepiej? W obu przypadkach to szkolenie jest dla Ciebie!

TRENER

Spędzasz sporo czasu na treningach. Jest to Twoja pasja i chcesz osiągać więcej? Wiesz, że bez odpowiedniej diety prędzej czy później dojdziesz do granicy, której nie przekroczysz. W takim przypadku to idealne szkolenie dla Ciebie! Zadbaj o stały progres!

PASJONAT

Jesteś czynnym sportowcem. Trenujesz ostro i samodzielnie przygotowujesz się do zawodów czy sezonu i wiesz, że bez dobrego planu żywieniowego nie wyciśniesz 100% ze swojego potencjału. To szkolenie jest dla Ciebie. Zdobędziesz niezbędną wiedzę, by samodzielnie osiągać sukcesy!

SPORTOWIEC

Autorski program szkolenia GSA


Stworzony do skutecznego prowadzenia przyszłych klientów.

Icon

TEORIA część 1: Podstawy

1. Zapotrzebowanie energetyczne – czym jest? Od czego zależy?

Jak obliczyć podstawową i całkowitą przemianę materii?

Aspekty wpływające na zapotrzebowanie kaloryczne

Dlaczego wyliczenia często mijają się z realiami?

2. Białka, tłuszcze, węglowodany:

Opis i charakterystyka, źródła B, T, W.

Rola białka, tłuszczów i węglowodanów u osób aktywnych fizycznie?

3. Witaminy i składniki mineralne - charakterystyka

Opis i charakterystyka witamin i składników mineralnych

Na jakie witaminy i składniki mineralne powinna zwrócić uwagę osoba aktywna fizycznie?


TEORIA część 2: Planowanie diety

1. Zasady komponowania posiłków dla osób aktywnych fizycznie, piramida żywieniowa oraz talerz idealny – graficzne formy zaleceń przydatnych w pracy z podopiecznymi

Jak dobrać odpowiedni rozkład makroskładników w diecie u osób aktywnych fizycznie?

Piramida żywieniowa – czym jest? Jak ją odczytywać?

Idealny talerz żywieniowy – czy taka forma graficzna jest pomocna?

2. Rodzaje diet:

Dieta wysokobiałkowa,

Dieta niskowęglowodanowa,

Dieta ketogeniczna, Dieta paleo,

Dieta wegańska, 

Dieta wegetariańska, 

Dieta pescowegetariańska, 

Post przerywany

3. Sytość poposiłkowa – jak sprawić, by podopieczny mógł zjeść więcej lub mniej, zależnie od potrzeb i celu treningowego?

Rola białka i tłuszczu w utrzymaniu sytości

Objętość posiłku a jego kaloryczność

Triki wspomagające sytość poposiłkową

4. Suplementacja 

Suplementy przydatne dla osób aktywnych fizycznie

Czy suplementacja u osób aktywnych fizycznie to must have?

Rekomendacje suplementacyjne dla różnych grup

Zasady tworzenia indywidualnego planu suplementacyjny (dla osób aktywnych fizycznie oraz przy konkretnych stanach zdrowotnych, m.in.: przy niedoborach witamin, przy wzdęciach, przy Insulinooporności i niedoborach)


TEORIA część 3: Okres redukcji i masy 

1. Redukcja masy ciała i planowanie deficytu kalorycznego – Planowanie jadłospisów i kaloryczności na redukcji 

Redukcja masy ciała – najważniejsze założenia i błędy podczas redukcji 

Deficyt kaloryczny – jak duży deficyt ustalić?

Refeed – jakie ma znaczenie? Czy warto?

2. Okres budowy masy ciała i planowanie nadwyżki kalorycznej– Planowanie jadłospisów i kaloryczności w okresie budowania masy ciała.

Budowanie masy ciała – najważniejsze założenia i błędy podczas masy

Nadwyżka kaloryczna – jak dużą nadwyżkę ustalić?

Zero kaloryczne a rekompozycja sylwetki 


TEORIA część 4: żywienie w różnych stanach chorobowych 

1. Nadwaga i otyłość

2. Insulinooporność i cukrzyca typ 1 i 2

3. Choroby tarczycy

4. Zaburzenia lipidowe i nadciśnienie tętnicze


TEORIA część 5: mity dietetyki

Mity dietetyki - sesja poświęcona wyjaśnieniu i obaleniu powszechnych wśród środowisk atletów mitów związanych z żywieniem:

- im więcej białka tym lepiej

- dieta niskowęglowodanowa przynosi najlepsze korzyści sylwetkowe

- pomijanie posiłków przyspiesza utratę wagi


PRAKTYKA część 1: pierwszy kontakt z klientem 

1.Tworzenie wywiadu żywieniowego ułatwiającego pracę z klientem

2.Prowadzenie konsultacji dietetycznej 

3.Analiza stylu życia, celów, preferencji żywieniowych i kwestii zdrowotnych podopiecznego


PRAKTYKA część 2: układanie planu dietetycznego krok po kroku 

1. Zasady tworzenia idealnego menu dla podopiecznego

2. Tworzenie bazy potraw

3. Praktyczne wskazówki ważne podczas przygotowania jadłospisów

4. Planowanie kolejnych jadłospisów dla tej samej osoby, tworzenie jadłospisów dla par i praca z klientem bez jadłospisu


PRAKTYKA część 3: Case study 

1. Okres redukcji

2. Okres masy 

3. Układanie diety dla poszczególnych dyscyplin sportowych

Nazywam się Dominika Obuch i jestem dietetykiem klinicznym, a także specjalistą SOIT (Fundacja Insulinooporność) przyjaznym insulinoopornym. Tytuł magistra zdobyłam na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu, dzięki czemu masz pewność, że informacje przekazywane na tym szkoleniu są oparte na wiedzy naukowej. W mojej pracy na co dzień naprawiam relacje z jedzeniem i pokazuję, jak zacząć od dziś, kiedy inni zaczynają od jutra.

Dominika Obuch

PROWADZĄCY

Image

OGROMNĄ ILOŚĆ WIEDZY NIEZBĘDNEJ DO PRAWIDŁOWEGO PROWADZENIA DIETETYCZNEGO

IMIENNY CERTYFIKAT

IconIcon

Po ukończonym kursie otrzymasz:

Icon

10 lat

Doświadczenia w branży szkoleniowej

Tysiące

Przeszkolonych Kursantów

5/5

Opinia na Google

Czy kurs w całości jest online?

Icon

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje kurs?

Icon

Czy są jakieś ograniczenia czasowe?

Icon Icon

Czy materiały dostępne są także po kursie?

Icon

Jaki jest czas trwania kursu?

Icon

Czy otrzymam certyfikat?

Icon

Czy otrzymam certyfikat po angielsku?

FAQ

Najczęściej zadawane pytania